Bende saat 03:30 da kalkıyorum eşimle birlikte bidaha uykum kaçıyor diye evde kalmakta istemiyorum kalkıyorum onla dükkanımız var oraya geliyorum sabah sıcacık poğaçamı yiyip ordan kayınvalidemin evine bi yatış saat 11 de kalkıp yine acıkıp bide onunla kahvaltı ediyorum 😂