tugcemma gögsümden nefes cıkmıyo, uyurken sanki biri orda oturuyo nefes almama izin vermiyo gibi.tam dalcak gibi oluyorum bi baskı hissediyorum.kadın dogum kardioloji kbb hepsine gittim ama hamilelikte normal diyolar ama sanırım benim bi tık daha fazlası 🤷🏻♀️Hayırlısıyla gelsinde unutulur bugünler