Elffnur size de çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla kavusursunuz yavrunuza 😊 plasenta çok bildiğim bir konu değil açıkçası doktorunuz doktorunuz birsey demediyse sıkıntı yok demekki siz yine de çok yormazsiniz kendinizi😊 yatın dinlenin ev toplayacağım diye kendimizi yıpratıyoruz yarın yine aynısı oluyor bosverin 😊