Bende varım 22 haftayız bizde oğlumla.
detaylı oldu. Şeker yüklemesine biraz var daha. 3 hafta sonra sanırım. Birdahaki randevuda. Karnım var eğilmek günden güne güçleşiyor. Tekmeler akşamları baya çok oluyor. Sırtım da hafif ağrımaya başladı…
hamileliğin klasik ağrıları. İnşallah hepimiz sağlıkla bebişlerimizi alırız kucağımıza.