Elffnur Ne durumdasınız arkadaşlar detaylı yaptrdnzmı şeker yüklemesi ne zaman yapıcaksınız şikayetlerinz neler?
kirpapatyasiii Elffnur ben biraz riskliyim evde ayaklarım havada yatıyorum 🙈 detaylıca da gidemedim şeker yüklemesi de yapılmayacak 🙄 2 hafta sonra muayeneye gideceğim ama nasılsın olacak bilmiyorum ciğer geliştirici de olacağım erken doğum riski varda
Emine_hosgor Elffnur detayliya girdim şeker yüklemesi yaptırmadım doktorum gerek duyarsa yaptırmayı düşünüyorum. Vajinal bölgemde yatarken sağa sola dönerken ağrım oluyor çok şükür şimdilik başka şikayetimde yok 🥰
Dila71 Elffnur detaylıyi yaptırdım bobreklerimde genişleme çıktı moraller bozuk 🥴🤦 ama şükür bebişim gayet sağlıklı onun dışında bol hareketli bir hamilelik geçiriyorum diyebilirim
Suleasyaa 33 oldum ama 21 de detaylı yapıldı. Seker yüklemesi de yaptırmadim. Doktorum aclik tokluk kan şekerine baktı sadece sıkıntı çıkar bebek kilolu falan okursa haftasına göre o zaman yükleme yaoariz dedi.Gereksiz seker yüklemeye gerek yok demişti
Asel4220 Suleasyaa ben gebelikte çok az kilo aldım bebek kilosuda haftası ile normaldi 22 yaşında genç hareketli Zayıf bi anneydim eger test yapılmasa şekerim olduğunda bi haber olur teste alınsın şeker kat ve katını bebeğime ve kendime yüklerdim
Elffnur Suleasyaa maşallah yolu bitirmşsnz nerdeyse benm bi önceki hamilelğimde gebelik şekeri çıkmştı sanırım bundada tedbir amaçlı yaptrıcam
Elffnur kirpapatyasiii çok geçmş olsun canım inş skıntısız bi şeklde geçirirsn benmde plasentamn ortası inceymiş erken doğm riski tansiyon vs yapablr dedi suan iyiym cok şükür bi önlem almamıda söylemedi
Kara1833 22+5 valla detaylı yaptırmadım şeker yüklemesini yaptırmayı düşünüyorum şuan göbek hemen çıktı egilmek çok zor 😁 iki egilmeye hemen biyerim agrıyo
Elffnur Kara1833 o durum bendese var malesf göbeğim öyle cok cıkmadı ama uzun yürüyüş ayakta uzun kalma yataktan sabak kalknca resmen vajina bölgesnde ağırlık ağrı hissedyrm😊
Suleasyaa Asel4220 aileniz de seker öyküsü falan mı vardı? Benim ailem de böyle bir öykü de söz konusu değil di cunku
kirpapatyasiii Asel4220 teşekkür ederim geçecek inşallah 😊 19 haftamda apandisit oldum birde rahim ağzı kisalmisti iki operasyonu birden oldum. Apandisit çok zorladi doğum başlamıştı bebek kanala inmiş kasilmalarim vardı dikiş tutuyordu bebeği çok şükür durdurdular ilaç kullanıp yatıyorum şimdi lavaboya bile kalkmıyorum ama inanıyorum iyi olacağız 😊
Dertlesmeyegeldim Bende yaptırmadım daha 22. Haftalığım zaten açlık şekerim normalmiş doktor zorunlu görmediği sürece yaptırmayı düşünmüyorum
Elffnur Dertlesmeyegeldim bende bir önceki hamilelğimde gebelik şekeri çıktı bundada yaptrmak zorundayım riske atmamak için kan şekerm normal cıkmştı ama gebelik yüksek cıkmştı
Asel4220 kirpapatyasiii maaşallah subhallah size sağlıkla zamanında hayırla gelsin benimde plasentam asagıda istirahat ediyorum
kirpapatyasiii Asel4220 amiinn bütün anneler yavrularına sağlıkla vaktinde hayırla kavussunlar inşallah 😊 dinlenin dikkat edin birsey olmaz Allahin izniyle çok bildiğim bir konu değil ama burda okudum aşağıda olup sonra normale dönen inşallah sizinki de normale döner güzellikle kavusursunuz bebeğinize 😊
Elffnur Esmaa-ess bende bu hfta girdm detaylıya umarım güzel geçer sizinde heycanlı bi gündü benm için😊
Elffnur Emine_hosgor benimde uzun süre yürüynce ayakta kalınca ağrılarm oluyo birde yataktan kalktıgm zaman sanki bebek aşağıdaymş gbi hissedyrm ağırlk oluşuyo😊
Damla-Ata Bizde 2 gün önce yaptırdık detaylımızı şu an 22+6′yız 🥰 2 hafta sonra şeker yüklemem var babamda şeker hastalığı olduğu için yaptırıcam bende 🙏🏻 Çok bir şikayetim yok çok şükür çok ayakta kalırsam ayak tabanlarım ve kuyruk sokumuma ağrı giriyor 😔
Elffnur Damla-Ata bende bu hfta grdm cok şükür bi skntı olmadı iki hfta sonra bende gdicem şeker yüklemesi yaptırıcam cnkü bi önceki gebelğimde gebelik şekeri çıkmştı bu sefer yne yaptrcam aynen ayakta kalnca uzun süre yürüynce baya ağrm oluyo benmde ya ona bi çözüm yok sanırım
Asel4220 Elffnur benim de çıktı ilk gebelikte bundada çıkar mı diye merak ediyorum 2 hafta sınra kontrol var o zaman belli olur sanırım