Umudayolculuk36 [silindi] başım bile ağrıdı akşamı bekliyorum serinlesinde kendimi balkona atayom diye
kkuubbrraa Umudayolculuk36 ilk defa hamileliğim yaza denk geldi yanıyorum valla sabah akşam yıkanıyorum yine de terin suyun içindeyim 😩
Huzurmelegim_28 Zynp_H annem diyor sanki nst bağlamışlar gibi konuşuyon dedim nefes alamıyorumm sıcakk 🥵🥵🤯🤯
nagehan3534 Huzurmelegim_28 kac haftalıksınız bende de sıcak basması nefes darlığı oluyor 23 haftalığım 🥵
Ecis Umudayolculuk36 berbat durumdayım bende oturduğum yerde terliyorumm uyku yok gündüz cehennem son 1 ayım kaldı ama dayanacak gücüm kalmadı 🙈
Huzurmelegim_28 Ecis şuan ter boşalttım sırtımdan akıyor aşağı camın önüne oturdumm yok fayda etmiyor🥵🥵🥵
Ecis Huzurmelegim_28 cam önü artı vantilatör eşiminde akşam beli tutuldu benim yüzümden sanırım yatakları ayoracağız artık kendim uyumadığım için yanımdakini de uyutmuyorum sağa sola dönüp oflamaktan 🙈
Birpapatya4 Umudayolculuk36 ula dayım bugün bayılacak hale geldim nasıl sıcaktı öyle normalde ula da nem falan pek olmaz esinti olur esiyor ama sıcak sıcak esiyor sürekli ter bastı nefesim daraldı 🥵🥵🥵
VeraVrea Pert haldeyim. İstanbul 27-30 derece.. soğuk sular, dondurma, buz gibi klima yetmiyor üstleik karnımı ağrıtıyor ama kapdıgım anda her yerimden ter fışkırıyor. Dayanacak gücüm kalmadı 🥺 sürekli yattıgım için ensem sırtım saç diplerim hamur gibi oldu
Cigdemss Umudayolculuk36 aynen bizde klima var ama evde kayınvalidem var üşüyorum diyor klima açamıyorum. Geceleri balkonu açıp önünde yatıyorum. Çok zor
Loveme Umudayolculuk36 İstanbuldayıö aynı durumdayım dün kendime vantilatör siparişi verdim gelmesini dört gözle bekliyorum