Bire bir aynısını yaşıyoruz düğünümde 10 kilo gelinlik taşıyıp gram terlemeyen ben şimdi evde her dakika terliyorum banyodan cıkıyorum 10 dk sonra yapış yapış :(((klima açıyorum ama bebeğe zarar vermekten korkuyorum. Hayatımın en kötü en zor yaz ayı maalesef