Ayse24 Ben Memorial’dan önce Genesis’e gittim hatta 93₺ mi neydi muayene ücreti ama daha sonradan doğumhaneleri ve odalarının çok pis olduğunu, bebek küvezlerin hijyenik olmadığını öğrendim, bide doktorun çalışma saati dışındaysa doğumuna nöbetçi doktor kimse o geliyormuş o yüzden bi daha da gitmedim kuzum.