Ayse24 teşekkür ederim spinal oldum tek zorluğu o bebeği çıkarırken ve sonrasındaki çekiştirmeler onun dışında herşey yolunda gitti doğumdan 4 saat sonra uyuşukluk geçince hemen ayaklandı ve bidaha hiç uzun uzun yatmadım o yüzden kolay toparladım bugün 4. Günüm büyük kızımla ilgileniyorum bebeğimlede ilgileniyorum yemeğimi faln da yapıyorum