Feyza11 allah razı olsun cnm çevrem de önlem amaclı kullanan çok kişi var ecopirin coraspirin benim 3 kayıp olduğu için direk doktorum oksapar 4000 lik başlattı hatta herkes 32. Haftada bırakıyor ama ben doğuma kadar vuracağım taşıyıcı 2 genim heterezigot hamilelikte pıhtılaşma sorunu illaki olduğu için önlem olsun diye kullanıyoruz olay sadece iğne ilaç ta değil mutlaka her kontrolde doktorunuz kordona giden kan akışını kontrol etmeli sağ sol uterindeki damarlardaki akisida kontrol etmeli bunlar çok önemli bi nevi her kontrolde detaylica bakilmali