Eminedrk canım bana da doktor bunda hiç bişey yok iğneye de hapa da gerek yok hocam coraspin falan kullansak önlem amaçlı ben 2 kayıp yaşadım dedim olabilir, kullanılabilir dedi. Ama gebe kaldıktan sonra bi profa gittim kesinlikle iğnesiz olmaz pıhtılaşma varsa önlemsiz olmaz zaten gebelikte kan yoğunlaşıyor bi de pıhtı eğilimi varsa zaten bebek incecik bi damardan besleniyor ilk haftalarda tıkadı mı biter tekrar yaşama aynı şeyleri demişti bende hem igne hem de hap kullanıyorum içim rahat en azından