portakalsekeri FatmaB58 evet kimisi önemsiz bir gen diyor kimisi iğne ve folik asit sürekli kullanman gerek diyor bende anlamadım ikilemde kaldım şuan gebe değilim ama olursa tedbir amaçlıda olsa iğne almak istiyorum her doktor verirmi bilmiyorum
FatmaB58 portakalsekeri valla bana da corasprin verdi ama pazartesi yeniden kendi doktoruma gidip soracağım bende şuan muallakta kaldım
Kubra_salar Canım benim yengemde dış gebelik geçirdi değerlerk yüksek sıkıntılı çıkmış hamileliği boyunca coraspirin kullanması lazım pıhtılaşma oluyormuş ondan dolayı