Gokceninannesi1 @Kahverengi Bende bu sabah ilk dozu yaptirdim ağrı sızı hiç bişey yok şuana kadar çok şükür 🤲 her gebede yan etki olmuyor dedi doktorum bende henüz bir belirti yok umarım da olmaz 🤗 buarada 23+1′iz
denizinnannesi Hiraumut bebegin kalp sesini dinliyar once sonra vuruyolar hareketle ilgili dediginiz seyi ilk defa duydum ama zaten ufakdan ufakdan hissetmeyede basladim
Hiraumut denizinnannesi Geçen gün sağlık ocağına gittim sordum dedi bebeğin hareket etmeden vurulmaz. Dokturuma sorim yarin çünkü 20. Haftama giricem yarin.
denizinnannesi Hiraumut sor yinede ama 17 de bile olan varmis bilemedim doktorda farkli konusuyor bilemiyoruzki
Melike Kahverengi Ay evet😵💫 geceleri çok ağrı yapıyordu uyutmadı hiç. Üstüne falan yatamıyordum, kaldıramıyordum 3 gün sonra geçti
orkidehaniimm Kahverengi bu gün sabah ilk dozu oldum bende, 20+4üm kol ağrısı dışında olumsuz bir yan etkisi olmadı şimdilik🤷🏻♀️
MCYI89951314 orkidehaniimm ayniyiz bnde 20+4dum bnde salı günü oldum aşı bndede sadece kol ağrısı çok oldu biiraz siskinlik te var o kolumun üstüne uatamiyom
orkidehaniimm MCYI89951314 benim de biraz şiddetlendi kol ağrım parol aldım hemen bir tane ağrınız çok oluyorsa siz de içebilirsiniz
esdemom Kahverengi 22. Haftada ilk aşıyı oldum 4-5 gün çok ağrıdı 26. Haftada ikinciyi vurdum oradaki hemşire buz tuttum biraz ağrı çok olmaz dedi. Gerçekten ağrım hiç olmadı ilk gün üstüne yatmadım sadece.
mrveknblt Kahverengi ben tek doz olcam ebe hemşiremiz 27. Haftaya tetanoz randevumuzu yazmış. Şu an 22 haftalık hamileyim.