Canımdan bezdirdi beni ilk dozu 20.haftada vuruldum ama aşıyı vurulduktan sonra 1 hafta geçmeyen ağrı şişlik kızarıklık vardı doktoruma gittim enfeksiyon olmuş dedi enfeksiyon uzmanına gittim antibiyotik verdiler kullanmak istemedim çıban gibi bişeydi doktorun söylemesine göre vücudum enfeksiyon üretmiş aşıya karşı 2.dozu olmaktan çok korkuyorum