Tubacaa Dilek58 amin size de çok güzel doğumlar nasip etsin inşallah bebişimle kardeşini beklediğimiz günleri Allah bize de nasip etsin
Tubacaa islimkry benim doktorum izinli hem onun izni sırasında doğum yapmaktan korkuyorum hem de bayramda doğum yapmaktan korkuyorum o arada olursa annesini mutlu eder 🌼
Tubacaa damlaacaglaa ben de doğum belirtisi hissetmiyorum açıkçası ağrım sızım oluyor ama o da koca göbüşümden 🙈
phd-anne Ilkim_34 çatı muayenesi ne zaman oldunuz? Tam 36 haftalık olduk biz. Pazartesi ilk nstye giricem. Bi hafta önce bel ağrım fln yoktu ondan bi hafta daha bekleyelim nst için dedi doktorum. Şimdi ise adet ağrısı gibi bel ağrılarım oluyor 🥺 acaba haftaya çatı muayenesi de yapar mı ki?
Ilkim_34 phd-anne çatı muayenesi bugün oldum hafif bel ağrılarım vardı ama hiç bu kadar şiddetli hissetmedim bende 36 da gittim doktor bi hafta daha bekleyelim dedi 37+1 de bugün yaptı hem kalamam oldu hem bel ağrısı yaptı 1cm de açıklık varmış
Ybdc Tubacaa 35+3′uz bizde :) hala çalışıyorum yarın son iş günüm artık sanırım bende hamileliğin yatarak ve dinlenerek tadını çıkarabilenlerden olucam :) karnım çok sertleşiyor normal mi bilemiyorum. Ve göbeksiz hayatı azcik özledim :)))
Ysmnbl Ybdc karnının sertleşmesi normal heralde 36+1 im benim de çok sertlesiyo sıkıldı bebisler içerde
Sedakbyk Tubacaa 35+2 yarin kontrolum var ama bu sicaklar mafetti beni ne uyku ne istah kaldi,hayirlisiyla bi dogaydi iyiydi safak 21 gozukuyir kismetse
Sukran- Yorumlari oludumda daha 36 haftalık olup doğum bekleyem var doktorunuzmu söylüyor acep merak ettim bende daha 3 hafta var diyip duruyorum doğum 14 temmuzda olmasi gerek zamanim o zaman doluyor yani
Ysmnbl Sukran- şuan 36+1 im gününde olsaydı 21 temmuz da gelecek ama doktorum 37 de normal doğumla alalım dedi bebişim biraz zayıf gelişim geriliği çıktı yarın kontrolüm var inş kilo almıştır ve gününde gelir erken almak zorunda kalmayiz
_sena_ Tubacaa 35 haftamdaym tahmini bayram haftası dedi doktorum😢daha erken de olabilir ama bayrama denk geelsin istemiyorum doktorum olmucak diye
Glbnpk Tubacaa 37+5 normal olursa Temmuz 10 fakat sezeryan olursa haziranın son günü alacak doktor. Haftasonu belli olacak 🥰
Tubacaa kozerr inşallah bekler canım. Aynıyız seninle bana 17 Temmuz dedi tahmini olarak ama bekler mi bilmiyorum