Tubacaa kalbini gönlünü ferah tut ilk sezeryanımı 18 yaşında zorunlu oldum 3 günlük doğumhane serüveninden sonra ameliyathaneye güle güle girdim dualar ederek gülerekte çıktım çok şükür ağrı kesici içmeyen ben ameliyat olmuştum ama dünyanın en güzel hediyesini vermişti rabbim oğlumu gördüğüm o an 3 çektiğim sancı ağrı kesildi bir anda 🥰 şuan 5 yaşında kız kardeşini bekliyr hevesle aklından kötü düşünceleri sil bebişine kavuşacağn günü anı hayal et rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸