asyahumam valla özel hastaneden hiç bir farkı yok ben üniversite de özel hocaya bile gitmedim direk sürekli gebelik takibe muayene oldum acile gittim akşam suyum gelince acilden tekrar yatışım yapıldı ve sabahına doğum gerçekleşti 05.55 de doğum haneye girdim 06.00 da doğdu kızım 36+3 de doğdu birde gerçekten tecrübeleri çok iyi stajyerlere bırakmıyorlar ebeler doğum sancısını çekene kadar ilgileniyorlar sürekli gelip gidiyorlar doğumu en kolay nasıl yapacağına kadar yardımcı oluyorlar ve doğum başladığı an doktor geldi 5 dakikada doğurdum ebeler stajyerler sadece bebeğimle ilgilendiler onu temizleyip giydirdiler hatta doğum hanede bir de güzel sevdiler kızım Ablalarının kucağında da çok mutluydu 👑siz ne kadar sakin ve uyumlu olursanız emin olun sağlık personelleride o kadar iyi oluyorlar