Sena1234 Sinem_58 Çok sevindim doğumunuzun rahat güzel geçmesine. Ben de yorumlara dayanarak muayeneleri numunede, doğumu üniversitesitede yapmaya karar verdim. Ücreti ne kadar? Dr seçebiliyor muyuz ? Bahsettiğiniz Songül hanımı mesela seçebilir miyiz
Yagmur58 Sena1234 2 ay 17 gün önce numune hastanesinde doğum yaptım ben memnun kaldım 😇 sancı odası ve doğumhane ayrıydı ve gayet de ilgiliydiler normal doğum yaptım sezaryen olursa nasıldır bilemem 😊 ben memnun kaldım yani