Merhaba 19 hftalık gebeyim. Sivas’a yabancıyım. Bu güne kadar numune Hastanesi’ne gittim ama özellikle son ziyaretim sonrası hiç memnun kalmadım. Karşılaştığım şeyler sonucunda orada doğum yapmaktan çok çekiniyorum.
Muayeneye gittiğimde bu şekildeyse doğumhane nasıldır acaba diye aklım takıldı🙄
Yakın zamanda Sivas numunede doğum yapan, yorumu veya başka hastane, Dr tavsiyesi olan var mı😊