litha ona hiç umudum yok daha bugün yaşın geçiyor yap artık nutuğu dinledim, çok erken düşük yapmıştım kimse hamile kaldığımı bilmiyordu o yüzden hala istemiyorum olarak biliyorlar, her fırsatta sıkıştırılıyorum😄ben de öyle düşünüyorum bebek yapmak nasıl bi kararsa istememek de o şekilde, bebek yok diye yarım insan değilsin mutsuz bi evlilik içinde değilsin e kime ne yani o zaman. Hiç olmayadabilir rahatsızlığım vardır Allah nasip etmiyordur gerek var mı irdelemeye böyle. Daha çok yolumuz var zihniyet olarak bunu aşabilmek için bence