litha bir hemşire olarak yazılanları hayretle okudum, hangi makalelere ve bilimsel çalışmalara dayanarak yapıldı bazı yorumlar bilemiyorum. Geçtiğimiz yıl ilk gebeliğimde 6.haftada düşük yaşadım ve şuan inşallah çok yakında 1 yıl sonra bebeğimiz doğucak. Düşüklerin aşıyla alakalı olduğunu asla düşünmüyorum, şuan benden yaşça küçük arkadaşlarımda tüp bebek tedavisine başlayanlar var, doğurganlığımız yediğimiz saçma paketli gıdalarla ve elimizden düşmeyen telefonlarla zaten bozulmuş durumda. Aşıya gelirsek dr. Banu çiftçi instagram sayfasında post olarak, bilimsel araştırmaları kanıt göstererek paylaşım yapmistı, oradan ayrıntılı inceleyebilirsiniz. Ben pandemi döneminde çalışmadığım için aşı sıram dün geldi ve 2-3 hafta içinde doğum var, sonrasında hemen yaptırmayı düşünüyorum. Korona geçirdikten sonra hamile kalıp, erken doğum yaparak bebeğini kaybeden de çok fazla kadın olmuş. Bence aşıyla ilgili buradan değil hekimlerden ve makalelerdeb fikir edinmeye çalışın🌸 inşallah en yakın zamanda sağlıklı bir evladınız olur💜