litha bu arada kendimi denek gibi hissettim 😀 aslında bu yaşadığım boş gebeliği bir çok kadın yaşıyor ben üstüme alındım ama belki de eşimden kaynaklıydı, maalesef bilinmiyor bu durum. Aşı mı hamileyken aşısız korona mı derseniz aşı derim, internette yazılanları çok okumamaya çalışıyorum, yabancı makaleleri okuyorum zaten biontech aşısına da bu şekilde karar verdim. Keşke Türk aşısı daha önce çıksaydı ondan yaptırabilseydik. Ülkemizde bu kadar bilim insanı var hiç mi incelemiyorlar bu aşıları daha çok çıkıp anlatmalılar koronanın konuşulduğu kadar aşılar konuşulup tartışılmadı, eğer üzerine konuşulsa bilim insanlarımız çıkıp daha çok açıklasa böyle çelişkilere düşmezdi hiç kimse 👍