Aminee32 -Zeynepakms- şeyi sorayim bende 32.haftada çalışabilir raporu aldık ama kendi yıllık iznimi den aldık diyelim doğum izninden mi düşerler
-Zeynepakms- Aminee32 İlk gebeliğim Benimde inan hiç bilmiyorum en iyi personel işleri bilir bu durumu 32 de ben çalışamaz raporu alacam en azından son zamanları sakin kafayla geçiririm
Hi2018 Aminee32 evet maalesef çalışabilir aldıktan sonra fiilen çalışmak zorundasınız. İzin yada rapor olduğunda kanuni izin hakkından düşüyor. Hatta arkadaşımın 32+0 cumartesi dolacak işyeri pzt alırsan raporu 2 gün düşer o sebeple cuma yada cumartesi al diye bildirimde bulundu
-Zeynepakms- Aminee32 Evet canım 1 temmuzda başlıyorsun dediler 😔Hatta dedim. Kesin mi genelge geldi mi evet kesin istiyorsan hastaneye gel yazıyı gösterelim dendi.
Aminee32 -Zeynepakms- hmm yok ben çalışmayı düşünüyorum çünkü ileriye aktarmak lazim ne kadar aktardık o kadar iyi
-Zeynepakms- bestesmom Tüm kamu kurumlarında diye söylendi bana sadece sağlığa özel değil yani Mesai saati normale dönecegini ve tüm idari izinlerin kaldirilacagi söylendi. Keşke hiç söylenmeseydi böyle birşey ama malesef
bestesmom -Zeynepakms- benim eşimde sağlıkçı biz idari izindeyken onların hastanede çıkamadılar idsri izne mesela o yuzden dedım ssglıkçılar farklı olabiliyor bazen. Insallah hepınızın hakkında hayırlısı olsun
mnurtrk Of yaa ben de devamlı genelge sayfasını yenileyip duruyordum aşırı moralim bozuldu keşke geçen sene gebe kalsaydık gebeliği de doğumdan sonra ki süreci de rahat rahat evde geçirirdik şansımıza ya 🥺🥺
-Zeynepakms- mnurtrk Şans gerçekten başka birşey değil bizim. Başımıza birşey gelse bu serbestlikten dolayı sorumluluk kimde kimsede olmaz yani 😔Herkesin kaçtığı virüsle biz hergun iç iceyiz maskelerle yazık günah
mnurtrk -Zeynepakms- millet hamileliğini de rahat rahat evde geçirdi doğumdan sonra da 10 yaş altı çocuk iznini kullandı (kimsenin izninde gözüm yok asla yanlış anlaşılmasın) isyanım şurda 2 haftam kalmış bize gelince izin kalktı üzüldüm valla ve ben bakanlık personeli olmama rağmen her gün geldim işe sırf 10 yaş altı çocuğu olanlar izin kullansın diye hamile olmamı görmezden geldiler adalete bak ya 😔😔
Aylinsemih -Zeynepakms- bence bi doktor ile anlaşın rapor çıkartın derim bende eczanede çalışıyorum 32 haftadır raporluyum gerçi benimki sorunlu hamilelikten ama doktorum saolsun hafif iyi de olsam hep rapor yazdi
-Zeynepakms- bestesmom Amin inşallah bende cikmamasindan hatta hamilelerin bu süreçte hiç çalışmamasıdan yanayım. İnşallah öyledir sizin için 🙏
Es-em02 -Zeynepakms- ben adalet bakanlığında çalışıyorum canım bize genelge düştü hamileler hariç diğer idari izinde olanlarınki kalktı. Genelge de hamileler hariç yazıyordu.
-Zeynepakms- Es-em02 Fotoğrafı varmi acaba sizde genelgenin yani ben üstüne basa basa sordum hatta bu soruyu hamilelere dahil mi diye
Belinay035tp Es-em02 ay inşallah ya yaz sıcaklarında hamile olarak maskeli bir şekilde çalışmak inanılmaz zor 😩