Bu haberi bekliyenlere kötü haberim var 🙈Hastanede çalışıyorum sağlık calisaniyim Bu hafta tam idari izne çıkmıştım ki sabah aradılar hastaneden 1 temmuz itibariyle idari izinler kaldırılmış Resmi yazı bugün gitmiş tüm birimlere öyle söylediler. 🙈Çok üzüldüm hastane gibi Bi ortamda virüsün en çok olduğu ortamda nasıl geçecek günler diye düşünüyorum 🙈