Günaydın kızlar bende 15+4 deyim. Sabahları göbeğimin altında oval bi şişlik oluyor seviyorum ovuyorum daha da şişiyor. Kalbim pırpır sabahları bu yüzden çok seviyorum. Ama uzanırken sağa sola dönerken bişeyler kopacak gibi oluyor kasığımda varmı bu durumu yaşayan