Mymiracle1 mom133457 bir kac sayfada okumustum onlarda 32 diyordu doktorumda 32. Hafta icin gün vermişti bir kac güne gideceğim o yüzden sormak istedim yanıtınz icin cok teşekkür ederim💞
mom133457 Taze_gebe Taze_gebe rabbim sağ sağlim evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Herşey almış başını gidiyor nelere para vermiyoruz ki evlatlarımızın canı sağolsun 🥰
Taze_gebe Ssureyyatulu benim de 170di 190 oldu ama 9 aydır ilk zam bu (kendimi avutuyorumdur 😆) daha yüksek bekliyordum ya kendimi rahatlatıcaktım haince 🙊
Aseee7 Kızlar herkes de Farklı haftalarda mı nst istenmeye Başlıyo acaba? 33+4 üm haftaya gideceğim bağlanacak mıyım merak ediyorum
Taze_gebe Aseee7 evet farklı sanırım gebenin durumuna göre şekilleniyordur bi de hastanenin politikası. Maalesef özelde para işi de var erkenden tedbir amaçlı adı altında başlatan da var. Fiyatı uygun ama erken sokuyor mesela gibi gibi.
yesim00 Aseee7 aynen bende onu merak edıyorum doktor mu söylüyor şu hafta dıye yoksa omun haftasımı var
Taze_gebe Busra333 yok beeee yatıp uzanıyosun karnına iki pıt pıt koyuyor kalp atışını vs dinliyor bebişin. Vajinal bi muayene değil yanii
mom133457 Busra333 yok hayır kesinlikle karnınıza iki ufak cihaz koyuyorlar kalp atışları hareketleri dinleniyor
Busra333 Taze_gebe heee tamam cnm çok teşekkürler henüz daha benim var sanırım 26+2 deyim hiç bahsetmedi doktorum