Taze_gebe Shyla_ktlu ermeni hast. Çok memnunum ya gözüm kapalı tavsiye ediyorum ama fiyatı belirterek 🥴
Taze_gebe Aseee7 evet farklı sanırım gebenin durumuna göre şekilleniyordur bi de hastanenin politikası. Maalesef özelde para işi de var erkenden tedbir amaçlı adı altında başlatan da var. Fiyatı uygun ama erken sokuyor mesela gibi gibi.
yesim00 Aseee7 aynen bende onu merak edıyorum doktor mu söylüyor şu hafta dıye yoksa omun haftasımı var
Shyla_ktlu yesim00 ben 36 da başladm dr her gittiğimde ağrın varmı bi sorun varmı diye soruyodu yoktu 34ten sonra iki haftaya düşürdü kontrolu 36 dada nst başladı