SerapTadelenTtnc Ynccelik ilk hamileliğimde ben hiç gece uykusuzluğu yaşamamıştım başka problemlerim olsa da gece uyurdum her hamilelik farklı oluyor bide gerçekten hamilelik dönemi de önemli yaz ayında çok zormuş tabi bebeklerimiz için herşeye değer o başka
Nehirrr SerapTadelenTtnc bende 34 haftalığım aynı dertten muzdaripim 😭😭😭 sıcaktan göğüs altım pişti ilk defa
SerapTadelenTtnc Eceminannesi aynen Canım sabaha kadar terliyorum bende sürekli su içmeye kalkıyorum bu sefer wc ye gidiyorum zaten tekmeler ağrılar rahat bırakmıyor amin Canım hayırlısıyla sonuna ulaşsak kucağımıza alsak
SerapTadelenTtnc Liva2018 olabilir Canım 🙂 ama doğunca tatlı bi uykusuzluk oluyor en azından bedenen rahat oluyor insan doğum yapınca insan yeniden doğmuş gibi oluyor 🤗
Masallina SerapTadelenTtnc sicaklik başlı başına bi dert zaten. Adiyamanliyim bugün daha çok sıcak 😧😩
SerapTadelenTtnc Masallina yaaa orası daha çok sıcaktır ben İstanbul aşırı nem var ama allah hepimize yardım etsin
SyhnHtp SerapTadelenTtnc bi şekilde Allah yardım ediyor ama sana da zormuş canım :( kolay gelsin hepimize bu son haftalar
SerapTadelenTtnc SyhnHtp tatlı yorgunluklar Canım napalım canları sağolsun geçecek kucağımıza alınca unutucaz inşallah
Masallina SerapTadelenTtnc amin InşAllah. Hissedilen 40 dereceyse bizim hissetigimiz 50/ 60 derece 😧😄😄😄