Seeda SerapTadelenTtnc 4 yastıkla uyumaya çalışıyorum. Cam sabaha kadar açık duruyor zar zor uyuyorum. 😃
SerapTadelenTtnc Seeda bende yastıkla hiç rahat edemiyorum ya aynen cam açık yine de yok dön dön sabah anca uyuyorum zor valla yaz hamileliği 😰
mucizem61 SerapTadelenTtnc bende 18.4 haftaligim inanki hiç uyuyamiyom sinirlerim bozuldu sıcak bi yandan uykusuzluk allah yardimcimiz olsun kış gelsin😥😥
SerapTadelenTtnc mucizem61 ne zamana geliyor doğumun Canım sıcaklar hepimizi mahvediyor ama son dönemlerin en azından sıcaklara gelmeyecek İnan son zamanlar daha kötü oluyor hayırlısıyla rabbim kurtarsın hepimizi
Seeda SerapTadelenTtnc evet 1 haftadır bende baya ağırlaştım artık kendimi taşımakta zorlanıyorum bir de çok kilo almadım birde alsaydım nasıl olurdum bilmiyorum. 😊 son haftalar dayanmaya çalışıyorum 🙏🏻