Kuyumcu Uykucu2307 6 agustos tahmını dogjm ama erken dogum rıskım var dort haftadır geldık bu zamana temmuz onu gorsem yeter dıyorum 😂
Ogretmenanne35 Uykucu2307 3 Temmuz benim de ama ben de 26 Temmuz gibi gelmesini istiyorum 🙈ilk bebeğim 👶🏻 Sezeryan istiyor gibiyim bakalım ne olacak ☺️☺️
Tekirannesi Uykucu2307 1 ağustos bizim de ben de erken gelecek gibi hissediyorum sağlıkla gelsinler inşallah 🌸🙏
Minigim-ben Uykucu2307 6 ağustos benim de canim. Ben erken gelmesini hiç istemiyorum nedense büyüsün teyzesi icerde🤭👶
Uykucu2307 Minigim-ben bi yandan gelsin istiyorum bi yandan dursun son zamana kadar diyorum ama nasip işte🤗
Uykucu2307 Melike_Alp benim adım da melike ve 34 haftalık erkek bebeklerimiz var bakalım kim önce doğuracak adı ne
Happyturuncu Uykucu2307 33+2 haftalık olduk oğlumla 💙 09.08 görünüyor ama Temmuz son hafta alır sanırım sezeryan olacağım
Uykucu2307 Halenur-42 bizim 23 temmuz evlilik yildonumumuz ben o zaman gelmesini de istiyorum aslında😍
Melike_Alp Uykucu2307 adin melike mi memnun oldum canım Ahmet Alp koyucaz ayni herseyimiz seninle tahmini dogum 4 agustos yaziyor beklemicek gibi ama oglum cikmak istiyor gibi 😄😄😄😅
Uykucu2307 buiyimi ben ya erken gelecek diye hissediyorum ya da 40 ı da gecicez gibime gidiyor😀 herkes nasıl duruyor 40 a kadar fln diye çok düşündüm çünkü
Minnakkkk Uykucu2307 benim de 8 agustos gozukuyor ama sata gore bebeğim geri gittiği için kilosu doktorum 15 agustosa kadar beklerim diyor, bence artık gelmeli temmuz sonu ben tasıyamıyırum sıcaklardan 😀😀
Uykucu2307 Melike_Alp benimkide öle kıpır kıpır. Hiç durmuyor bide bi hafta ileride diyor doktorum. Ne olur bilemiyorum ki😀
TugceBelis Uykucu2307 bizim 20 Ağustos ama kendisi daha erken gelmezse 38.haftada 5 ya da 6 Ağustos’ta sezeryan olcam sanırım 🤗
Minnosbebek Uykucu2307 bende 34 haftalığım ama bebegim 3 hafta ileri 40 ı bekletmez diye düşünüyorum doktorum sezeryan isteklisi zaten ben bekleyeceğim 39 a kadar 😬
ZM11-2019 Uykucu2307 seninle aynıyım canım 4 Ağustos tahmini ama doktor Temmuz sonu dedi büyük ihtimal