Uykucu2307 Melike_Alp benimkide öle kıpır kıpır. Hiç durmuyor bide bi hafta ileride diyor doktorum. Ne olur bilemiyorum ki😀
Melike_Alp Uykucu2307 canim baksana bi istek attim ama dogrumu 👶💙 oglusunla alakali emoji koymussun dogru sanirim ?
Bursali166 Uykucu2307 benim de 3 Agustosss ins biraz erken gelirlerrr sabirsizlkla bekliyorum tosunumuuu 😍
Uykucu2307 Melike_Alp doğru cnm. Bugün kontrolüm vardı bebeğim doğum şeklini almış. Doktor 40 ı bulmayız biz dedi. 38 de fln 1 ay a gelir dedi
Fasulyemibeklerken Uykucu2307 Tahmini 2 Ağustos benimde ama kurban bayramının 4. Günü gelecek gibi hissediyorum en başından beri ☺️❤️
Uykucu2307 ZM11-2019 ahh canım benimkide öle boşuna gidiyorum doktora. 22. haftada gösterDi bi daha da görmedik ya
Buseninannesi_21 Uykucu2307 Bizimki ağustos ortasi veya sonu gibi gelir zannediyorum. 31+5 haftaligiz 🐣
Juniorbaby1 Uykucu2307 benimkide tam 4 ağustos diyor uygulama bnde bayramdan snra gelir diye düşünüyorum temmuzun son haftasinda