Ebru_ylmz Esrakuku benim de 29 ekim görünüyor ama sezeryan olcak sanırım daha erken olur ben de ne alsam çok kararsızım hep 6-9 ay için yazlık şeyler aldım süslü püslü ama doğum için hiç bir şey almadım 😂
Dali Benimde ekimin 15-17 si gibi olcak dogum.Bir şey almadım.Agustosta bebek arabası alcaz ama 2 yasındakı abisinden kalma cok kıyafet ve oyuncak var , pek kıyafet almaycagım sanırım.😃
Parla_ Mine27 benim de ekim 12 odası kıyafetleri bebek arabası hazır çok şükür 🙏🏻 ben genelde uzun kollu aldım
Mom726272 Parla_ aynı gün bizim de 💛 puset hangi marka aldınız canım karar veremedim pahalı bişey olsun istemiyorum
Funda2735 Mine27 ekim sonu geliyor odasını aldık hemen hemen 40 lığı bitti gibi bez vs benim ihtiyaçlarım kaldı
ZeynepUstaaa Mine27 ekimin ilk haftası doğum inş ama şuana kadar hiç bişey almadım daha bi tek dün kayınvalidem bebek arabasını almış saolsun zıbınların bir kısmı hariç hep uzun kollu alacağım
Defne0 Dilekcnkn Bende aynı şekil Adana’da olduğum için çok fazla soğuk olmuyor Ekim ayında normal uzun kollu aldım
Mom726272 Parla_ ooo 😅🙈 çok pahalıı ben en fazla 150 lira düşünüyorum puset için oğlumda sadece bebek arabası almıştık pusette ödünçtü şimdi 2. Geliyo puset gene şart
ylzsa aryabaran ben de yeni dogan 3-6 aylık aldım simdilik büyük seyleri almadık henüz alırız inşallah
Aysenurctn32 Mine27 ben 03 ay zıbınlarını hep uzun kollu almaya çalışıyorum. 4 tane kısa kollu zıbını var onun harici hep uzun kollu alıcam. Hastane çıkışını ve taraklarını falan aldım onun harici çoğu şey duruyo ama kadifemsi tulumlar falan var onlardan almayı düşünüyorum. yeleklerini çoğu renkten ördürdüm anneme zaten çok çok kalın kıyafetler yok yeni doğmuş bebeğe de kazak giydiremem ama çift kat giyidiririm 😄 kalın battaniye alıcam 2 tane. 2 tane de nohut battaniye aldım. 2 tane penye battaniyesi var. 03 harici 3-6 da çok alıcam çünkü birden büyür yada kilolu olur da küçülürse hava soğuk olucak çocuğu da bırakıp çıkamam onu da garantilicem
Aysecan123 Mine27 bennbi baslayayim dedim de bikac yenidogan biseyler aldim ama genel olarak hep yazlik seyler var. Fazla bisey bulamadim acikcasi.. daha cok model icin agustos eylul gibi bakin dediler. Ters zamana geldi alisveris icin..
ylzsa Aysecan123 online da oluyor aslında her markanın ben lc kotondan aldım defactodan tavsiye ederim 😊