Mine27 Merhaba biz bitirdik sayılır .. 🌺 normal zıbınlar takımlar alt-üstleri uzun kollu aldık.(LCW ve e bebekten .)içine de çoğunu yarım kollu zıbın aldık ama evimiz sıcak oluyor 24 te sabitliyoruz . İnce bir kat kendinizden fazla giydirecek şekilde düşünün diyorlar genelde