Mine27 ben de daha şampuan ve tırnak makası dışında bir şey almadım🙈 ama çevreden çok şey geldi park yatak, nevresim takımı, yatağı, telsizi, cam rendesi, tulumları, biberon ısıtıcı vs…
Doğum eğitimi almıştım ben orada bebeği kesinlikle çok giydirmeyin diye üzerinde durmuşlardı. Düşündüğümüzden daha hassaslar sıcağa demişlerdi. Eli ayağı buz gibi olması aslında çok giydirdiğiniz anlamına gelir diyordu şok olmuştum. Hatta oda sıcaklığıma göre basıl giydirmemiz gerektiğini gösteren resmi buraya yüklüyorum belki sizin de işinize yarar.
[url=https://www.hizliresim.com/7ju590o][img]https://i.hizliresim.com/7ju590o.jpeg[/img][/url]