eylusko Deniiiza ooo bu hafta da bu evham çok fazla değil mi 40 haftayı nasıl dolduracaksınız. doğru olan ayda 1. kötü şeyler okuyarak kendinizi üzmeyin. hee kötü bisey olsa bile vücudunuz bi şekilde tepki verir anlarsınız
Deniiiza eylusko valla cok haklisiniz cevremdeki herkes de kiziyo zaten ama elimde degil. Üstüne bide bunalim hali vardi. Allahtan o gecti 5 6 gundur
eylusko Deniiiza internetten bisey araştırmayın lütfen iyi hiç birşey yazmiyor hep kötü. onun sürekli iyi olduğunu ve sürekli saglikla büyüdüğünü düşünün
hanimhanimcik Deniiiza her hafta mı mübarek sende biraz abartmışsın🤣🤣 yanlış anlama ama her hafta ultrasona girmek çocuk için çok sağlıksız ve senin psikolojin için de iyi değil. ben ilk başta ayda bir gidiyordum, şimdi 24 hafta olduk artık 2-3 haftada bir gidicem. 35 haftadan itibaren de her hafta gidicem yani doktorum öyle ayarladı randevuları normal olan da bu zaten😅
Deniiiza hanimhanimcik ilk 3 hafta öyle oldu ama sonra doktorum kizdi zaten. Suan gitmiyorum 1 ay sonra gel dedi. 2 hafta kaldi. Bekliyorum dolmasini😔
hanimhanimcik Deniiiza kendini yıpratma boşu boşuna bende başta acaba iyi mi diye düşünüyordum doktorunla konuş bu konuyu. benim doktorum bana dedi ki eğer çocuğuna birşey olsa ya aşırı derecede sancı çekersin karnında ve belinde yada kanaman olur. zaten hemen doktora gidersin tedavini olursun. bunlar yoksa kendini üzme mutlu olmaya bak bebeğe etki yapmasın demişti
Milenka Cimen_bebek bizimde acil bir durumumuz yok herşey yolunda gidiyor ama demek ki onun tarzı oyle
Hiraumut hanimhanimcik Benim geçen gün karnim sancilandi geçti. Dün Belim öyle oldu bi 10 dk fln sürdü. Bisey mi olmuş acaba çok korktum:(
Dugi7 Deniiiza ahh canım seni çok iyi anlıyorum seninle aynı durumdayız 8+6 oldum bugün en son 10 gün önce gitmiştim doktora hep bir bahaneler uyduruyorum doktora gidebilmek için doktorumu bıktırmamak için farklı bir doktora daha gitmeye başladım kendi doktoruma 10 gün önce gittiğimde 12. Haftana randevu alırsın dedi ama ben o kadar uzun süre duramayacağım için sanırım pazartesi diğer doktora gideceğim içim rahat etsin ☺️
Emirinannesi34 Deniiiza ayda 1 gidiliyor ilk zamanlarda, benim doktorumda kızıyordu erken gittiğimde. Şimdi 34 olcam 1 hafta arayla çağırdı
ElifAtas29 37+4 teyim, 32.haftama kadar 3-4 haftada bir gidiyordum, 32 den sonra 2 haftada bir oldu, 36.haftamdan sonra artık haftada 1 gidiyorum ☺
birceefe Deniiiza dünyada ultrasona girme sayısında Türk kadınları olarak birinci sıradayız 😀 gelişmiş ülkelerde hamilelik boyunca en fazla 5-6 kez ultrasona gidiliyormuş. Biz maalesef çok gidiyoruz onlara göre. Bende başlarda zırt pırt gidiyordum ama benim doktorum da ayda bir gitmemi istiyor sadece. İçinizi ferah tutun 😇
hanimhanimcik Hiraumut sancılanırsın tabiki içinde bir canlı var, doktorların bahsettiği normal bir ağrı değil aşırı derece bi sancı olursa dayanılmaz bir şekilde onu ayırt etmeniz lazım
minicikanne Deniiiza kalp atışı duyulduktan sonra 4 haftada 1 gidiyorsun canım. Herhangi bir rahatsızlığın olursa o zamanda gidersin.