Deniiiza kendi kendini yipatirsin canim bu sekilde oluruna birakmak lazim bazen sadece hamilelik olarak degil bazen gercekten herseyi hayati bi akisina birakmak gerekiyor bende senin gibi cok kafasina takan biriydim ama baktim benden baska kimseye zarari olmuyor bunun bende saldim kednin icin birak akisina bak daha mutlu olucaksin emin ol hic kimse senin kadar ince düşünmüyordur senin icin senin düşündüğün kadar.