Deniiiza bende sizin gibiydim sürekli kuruyordum kafamda sorun var mı acaba iyi mi bebeğim diye. Özel hastaneye gitmeme rağmen devletede randevu alıyodum sırf göreyimde içim rahatlasın diye 😂 (eşim göndermiyordu gerçi psikolojin bozulacak diyordu bir kere hastaneye gittiğimde söylemiştim geldim ben diye 😂😂) ama yavaş yavaş geçiyor bu durum olumlu şeyler düşünmeye çalışın benimde hatta neredeyse hepimizin son haftalar hariç ayda bir randevularımız☺️ Gün sayıyorum bende 🙏🏻 Bebeğinizin sağlığı yerindedir sağlıkla kucağınıza alın insallah🙏🏻☺️