Deniiiza ben hamile olduğumu öğrendiğim gibi randevu aldım gittim 6 haftalıkmış, doktorum 1 ay sonra görüşürüz hatta 1 buçuk ay sonra gelirsen cinsiyeti bile öğrenebiliriz 1 buçuk ay sonra gel dedi randevu aldım gittim 12+4 haftalıktı, cinsiyetini de öğrendik değişmedi, erkek.
Bende endişeleniyordum, korkuyordum acaba yaşıyor mu nasıl iyi mi diye en son ağlayacak duruma geldim ama mecbur da bekledim 🤷🏻♀️ Şu an 22 haftalık hamileyim 1 ay arayla gidiyoruz kontrole..