Mucizem__1 Elanaz aynen öyle olacağı varsa bile stresten olmuyor o yüzden bu ay aklımdan çıkardım afedersin canım ne zaman istediyse beraber olduk ama adet günü yaklaştıkça insan haliyle aklına geliyo ve düşünmeden edemiyor işte 🙄
KbraelenKesgin Benim de regl günümden 6 gün önce kasık ağrısı baslamıstı 5.5 haftalığım hala ara ara kasık ağrım oluyor ınsallah bebiştir🙏🏻☺️
MinikkkMucizem Mucizem__1 1 sene 2 ayim böyle geçti tedaviler ilaçlar neler neler çok zor bilirim bende adetime 3 gün varken böyle sikayetlerim vardi acile gittim tesadüfen orda öğrendim inşallah seninde adet değil bebistir ☺
Mucizem__1 MinikkkMucizem bende 6 aydır bekliyorum folik asit ve d vitamini kullanıyorum sadece ilaç olarak onun dışında Allahın takdirine kalmış bekliyoruz inşallah bu ay hayırlı haberler veririm🙏💜
Mucizem__1 Kızlar adetim 3 gün gecikti yarında gelmezse 4 gün ama bugün idrar testi yaptım negatif çıktı 😔
Asell Mucizem__1 olabılıyor canım bazen testler yanılabılıyor umudunu kaybetme belkı bebiştır benımkı oyle olmuştu aynı adet sancısı gıbı ha oldum ha olucam derken megersem bebişmiş 🤗 İnşallah senınkıde bebıştır😻
Mucizem__1 Asell test yapmış mıydın canım bu arada Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlıklı ömürleri olsun🙏💜
TubaCivelekk Mucizem__1 ins cnm amin ben tam 9 aydir evliydim bekledim sonunda 1 senem doldu kalabildim cok istiyodum hemen kalmak nasp ne zmansa o zaman Allah versin ins oyle dua et insss kalirsinnnn
Mucizem__1 TubaCivelekk dualar ediyorum namaz kılıyorum çok şükür ama olmuyo demek ki zamanı değil diyerek kendimi yatıştırmaya çalışıyorum canım inşallah hayırlısıyla gelir
YagizAsyaMom Mucizem__1 olabilir tabi niye olmasın benim kistim vardı. Ben ondan geciktim sandım içimden hiç gelmedi hatta bi ara doktor ilaç yazmıştı ben ilacı bırakmıştım. Yine gecikti başlayayım en iyisi ilaca dedim. İyi ki içmrmişim ilaçları çok. Şükür bebeğim benimleymiş. Umudunu hiç kaybetme. Her ay kafayı yiyordum her test yaptığımda ağlıyordum. Bugün değilse bile Allah bir gün nasip edecektir sana inşallah 😊
Zeynp Mucizem__1 bebiştir inşallah. Bende o tarz ağrılar çektim eli kulağındadır adet olucam olmadı galiba diye düşünüyordum ki miniğim silik çizgiyle göz kırptı 😁