Mucizem__1 benim ablamda 14 senelik evli çocukları olması 3 defa tuo bebek yaptılar artik gidemiyorlar da maddi konuda sıkıntı çektikleri için. Bende evleneli 11 buçuk aylık evliyim. Evlendikten 4 ay sonra hamile kaldım. Şuan 8aylık hamileyim ablam a söylemek cok zor olmuştu. Farklı şehirde oturuyorm. Lekelenmesi olmuş
Bende de oyle olmuştu yerleşme kanaması mi acaba diye dusunduk. Onunda günü gecmis yanıma geldiler annemle coj umutlandık vardr diye test yaptk cikmadi simdi 5 gün geçmiş hala olmadi bekliyoruz bakalım 😔 beklemek cok zor ben doğum yapma dan keske rabbim ona da nasip etse bu güzelliği 😢yanıma gelck çocuğu sevck uzulck kendini eksik hissedeck zor bir durum