Mucizem__1 Ben hamile kalmadan önce her ay internetteki bütün belirtileri yaşıyordum, kendimce hamile triplerine giriyordum, üstüne regl olup günlerce ağlıyordum. Sonra hiç düşünmedim, hiç de belirti hissetmedim. Vakti geçince test yaptım hamileydim. Umarım hamilesindedir ama değilsen de aklından çıkar. Üstüne düştükçe olmadı bende.