Duygus97 Mammyy son 20 günümüz kaldı inşallah kızımın da Bi eksiği yok sadece odasına aksesuar tarzı şeyler kaldı onlar da sonra almaya karar verdik 🤗 para oldum mu her şey güzel kolay artık elimizin altında tabi 😂
2prensesmom_ Mammyy valla ilk merak diye aldık 3 4 tane beşik oldu 😃😃 geçi bize ön vermedi anneannemiz babannemiz baya abartılı oldu diye düşünüyorum ama hayırlısı 😃😃🤰
Diilruba Serapem Yaa evet doktorlardan ilginç öneriler geliyor🙈 Banada yerleri elinle sil ördek gibi yürü sabah öğle akşam yürü dedi ama bende hemoroit oldu bu son dönemde yürüdükçe canım yanıyor ne olacak bekleyip görcez çok bekletmeden gelirler inşallah 🤲
Serapem Diilruba 😅😅😅 ordek gibi bende yürüyemem ki squat bile yapamıyorum odemlerimden bu cocuklarda simdiden annelerine çektiriyorlar he🤔🤔🤪
Diilruba Serapem Vallaha çektiriyorlar bu ikinci gebeliğim ilkinde yaşamadığım herşeyi bunda yaşadım 🥵 çok yordu ama sağlıkla gelsinler de sona geldik artık 🤲🌸
Mammyy Tusemefe8134 şu zamana kadar iyi geçti ama son 20ye düşen herkes aynısı diyor 🙈 inşAllah o zamanlarda hızlı geçer 😂
idiloska Seyda2425 paniğe gerek yok, ben 1 ay kala aldım, cumartesi doğum beşiği daha yeni kurdum. Dolabını da 2 hafta önce yerleştirdim, 74 günde ooo neler olur merak etmeyin.
Serapem Diilruba aynen benimde ilki çok rahattı bu resmen agzima etti babaannem gibi oldum ödemlerim yüzünden tabi ki tek tesellim sağlıcakla alalım kulaklarımızı insallah 38.5 olduk hala tık yok😅