Serapem Diilruba çok heyecanlı dimi keşke biraz sancimiz olsada daha heyecanlı olsa nerdee😝 kiz insallah su gibi gelir bebegin 😘
Diilruba Serapem Ahh keşke sanki bizim bebeler doğmayacak Bi 9 ay daha içerde kalacak gibi hissediyorum 😂 sende sağlıkla kavuş bebeğine buradan haberleşelim kim önce doğurursa 🤗❣️
Elif5361 Mammyy Son 47 günümüz var eksiklerimiz tamam haftaya yıkama ütüleme yapıp çanta hazırlayacağım ve ev temizliğim var🙊☺️
seyram Diilruba haha biz de 37 haftalığız bende eşime diyorum ki bu bebek gelmeyecek. Bu hep karnımda kalacak ve ben hayatımın geri kalanını hep hamile olarak geçireceğim diyorum 😂
Nefii Mammyy uygulamaya göre son 45 ama ne olacak bende bilmiyorum o eksikler bitmiyor yaaa hep bir şey çıkıyor 🤷🏻♀️
Diilruba seyram 😂😂Aynen benim eşimde korkmaya başladı artık içerde kalacak diyor😂Çok bekletmeden gelsinler yaa Son haftalar çok zor geçiyor her gün tetikteyim Ogün bugünümü acaba diye🙈
seyram Diilruba sorma sorma keşke bugğn gelse diyorum hep skuat yapmaktan bacaklarım ağrıyor artık pert oldum. Benim eşim de oğlum acele etme askere giderken gel hem masrafa da girmeyiz diye dalga geçiyor oğluşum la 😂🥺😑
Diilruba seyram 😂😂 ahahahh bence ne yaparsak yapalım onlar zamanını bekliyor bende hurma adaçayı yürüyüş sguat uğraşıyorum ama gelmiyor 🙈