Sed22-09 Tugba8 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 durum nedir açılma vs varmı sende ben bugün gittim bebek kanala girmiş ama henüz açılmam yok malesef🤷🏻♀️
06Fatma8906 babyackgz bende 8+3 ayniyiz :) rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin kalp atisini dinlediniz mi bile yada ultrasonda göründü mü ben daha gidemedim haftaya pazartesi insallah
Bdhsjsjssn Kızlar 36+0 dayız kg 2700. Geçen hafta 2300 dü yani haftada 400 Gr ma yakın almış. Doktor doğuma kadar 3 kg yu geçmez diyor inanamadım :( )doğuma 2 haftamız var sezeryan olucaz çünkü. siz 36.haftada ne kadarlıktı bebeğiniz takıntı yaptım sanki
aslanreis Bdhsjsjssn takıntı yapmayın cocuktan cocuga degisir 3.080 gr dogdu benim kızım saglıklıydı cok sükür etrafın söylediklerinede kulagınızı kapatın her bebek cocuk kendine özeldir kimseyle kıyaslamayın
blessed Bdhsjsjssn ben 1.750 kg doğmuş bir insanım tüm akranlarımdan uzun ve gayet de sağlıklıyım , kendinizi sıkmayın Rabbim ömür ve sağlık versin büyür , annem hep seni çok rahat büyüttüm sen hep yedin der 😅