Haze0234 tontirik bende tam 18+1 im aynı sayılırız nasılsınız bir sorununuz var mi mide bulantılarınız devam ediyor mu ve bebeğinizi hissettiniz mi karnınızda ben henüz hissedemedim
Yasemin_in68 Zehra_123 açılmanız sancınız var mı acaba ? benim bebek normal doğum pozisyonunda çatım da müsait benim ama kafasını indirmiyor kanala 🤷🏻♀️ İndirir mi ki daha beklesem
Liyaa MercimekveAnnesi16 Tuqba95 mrb cnm benim bebisinde bu haftalarda. Doktora gitti mi boynkilo ne dedi acaba