Senizmucize34 Emelaygl maşallahhh sağ sağlim kucağımiza almak nasip olsun inşallah cinsiyetiniz belli oldumu😊🤗
Anesliina 4+4 olduk henüz hastahaneye gitmedim, kan testi vererek sağlıklı olup olmadığını kontrol ettiriyoruz sadece daha çok minik ulturasonda görünmez ☺️ 5 haftalık olduğunda giderim doktora duanıza talibim 🥰
Ceylan01-13 Anesliina bende ayni durumdayim 1 dwfa tek kan verdim pazartesi gidecem insallah bende dua eder dua beklerim
Mavi_- Anesliina ben de 4+3 pazartesi gidecem doktora ama o zamana kadar da bir şey olur mu diye korkuyorum
Ceylan01-13 Tugba8 benimde ilki zordu da 2 ci iyiydi evde sqnci cektim hastaneye gittim 1 saat icinde dogum yaptim
Sena_deniz_20 Ceylan01-13 amin canım sagol ilk ya herşeyden nem kapıyorum ya :) zaten hasas biriyim iyice tuhaflaştım 🤦🏻♀️🙈