prensesannesi_34 Tulis_bebisi Ya ne güzel ayniyız bendd 30+2 😍😍 rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsinn 🤲🏽🤲🏽
Oznur_08 MehmetBarlasinAnnesi aynıyız canım 2 gün önce doktora gittim 1096 gr olmuşuz normal mi kilosu bilmiyorum senin bebiş kaç gr biliyomusun?
Sena_deniz_20 Ben de daha yeni ilk kez olucak çok tuhaf hissediyorum ya ilk haftadan miğde yanması olması normal mi
Ceylan01-13 Sena_deniz_20 normall dir ben 3 kizimda doguma kadar mide yanmasi cektim allah yardimciniz olsun
Selocan59 Sena_deniz_20 bende ilk haftada bi kaç gün yanma oldu sonra geçti şimdide ara ara oluyor ılık süt iyi geliyor yanma varsa baharatlı yiyecekler tüketme daha çok yanmaya sebeb olur
Merbe hamzayonca01 cinsiyetiniz bellimi benimde 18+3 ama göstermedi .2 hafta sonra ayrıntılıda inş gösterir.
Sena_deniz_20 Ceylan01-13 amin canım sagol ilk ya herşeyden nem kapıyorum ya :) zaten hasas biriyim iyice tuhaflaştım 🤦🏻♀️🙈