gullcannn merhaba benimde bebeğimin 2 hafta nstde nabzı arada yükseliyor. Perinatoloji damarlarına bakıyor kalbine bakıyor sorun yok. Oda 39.haftada doğum önerdi yani cumartesi. Suni sancı ile yapılacakmış ama ben çok korktum benimde sancım falan hiç yok. Devlette. 36 saat bekleme süresi varmış gelmezse sezeryan alınacakmış ama ben çok korktum 36 saat sürmeyecek belki ama aklım çok karıştı siz suni sancıyı aldıktan kaç saat sonra doğurdun uz