ozydm Amin hepimiz sağlıkla büyütelim inşallah. Bizimki 38+5 ’te doğum yaptığım gün 3500 gözüküyordu ultrason da fazla olabilir diye düşünüyorduk çünkü öncesi hep 2 hafta önden gidiyordu bir anda böyle olması son hafta yanılması vs olabilir son haftayi beklersek normal hakkimi kaybedebilirim diye suni kararı aldık çokta memnun kaldım . Ama doğum yapınca 3350 olduğunu gördük. Tosuncuk bekledik kuş gibi birşey geldi 😂