Bugün kontrole gittim nst de sancı yok kg 3500 küsür olmuş😔 Kafa aşağıda normal doğuma müsait ama doktorum 4 olursa sezeryan dedi cumartesi karar verelim dedi🤦🏻♀️ Varmı böyle olup normal doğum yapan ilk doğumum olacağı için çok tedirginim kızım gelmemekte ısrarlı sanırım günüm cumartesi doluyor 40 hafta oluyorum😒